FAQ:

1. Hoe weten we dat deze producten echt zijn?

We onderhouden contacten met merken en ontwerpers om de kortingen die wij weten dat onze leden vinden het heerlijk te bereiken. Wij garanderen de authenticiteit van elk product dat we verkopen.

2. Is er een Converse winkel of catalogus?

Wij verkopen alleen online, op converseallstar.nl. We hebben geen winkel of een catalogus. Onze promoties slechts voor een korte tijd, dus een catalogus zou snel out-of-date te worden.

3. Kan ik verzenden van een pakket naar een ander adres?

Ja, dat kan. Uw ship-to-adres kan verschillen van het factuuradres zijn maar Uw factuuradres moet overeenkomen met uw creditcard gegeven.

Stuur ons een email het nieuwe adres in een dergelijke stijl:

te noemen, nee. van het huis
street .city naam
postcode en land en telefoonnummer

 
4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt, maar alstublieft snel! Stuur ons een email zo snel als je kunt, zodat we kunnen helpen u deze annuleren voordat het wordt verscheept. Zodra uw bestelling een bepaald punt in het verzendproces bereikt, we zijn niet in staat om het te laten stoppen niet verzonden.

5. Wat is de levertijd?

Wij bieden de internationale levering.

6. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Nadat de bestelling is verzonden zullen wij u een e-mail met het tracking nummer en het volgen van link, zodat u kunt zien waar uw bestelling is.

7. Ik kreeg een beschadigd of defect product

Stuur een mail met onze klantenservice onmiddellijk en stuur ons de foto's om het probleem te laten zien. Stuur dan uw bestelnummer en details over de beschadigde of defecte goederen. Wij zullen u instrueren over hoe verder te gaan.

8. Ik mis een item

Stuur een mail met onze klantenservice met uw ordernummer. Wij zullen u instrueren over hoe verder te gaan.

9. Ik kreeg de verkeerde item
Stuur een mail met onze klantenservice en stuur ons de foto's om het probleem te laten zien. Als het juiste product op voorraad is, zullen we het onmiddellijk aan u te verzenden. Je betaalt voor de terugkeer verzendkosten. Maar, zult u worden terugbetaald de retourzending onmiddellijk zodra onze merchandise is geretourneerd.

 

Betaling:

1). Visa

Visa bieden het merk, systemen, diensten en regels die elektronische betalingen tussen miljoenen consumenten, winkeliers, bedrijven en overheden gebeuren te maken. En Visa voortdurend investeren en innoveren om nieuwe en betere manieren om te betalen en betaald te creëren.

Wanneer, waar en hoe u betaalt, kunt Visa helpen

Geen enkel ander betaalmerk wordt meer algemeen aanvaard in de hele wereld dan Visa - en geen enkel ander merk is meer vertrouwd om eenvoudige, veilige, cashless betalen bieden.

Visa geeft u eenvoudig toegang tot uw geld en kun je zo veel meer dan geld ooit zou kunnen doen. U kunt betalen, eenvoudig en veilig, in persoon, online, via de telefoon of via de e-mail. U kunt bijhouden van uw uitgaven te houden. U kunt uw geld te beheren. En je kunt alles onder controle.

Visa is ook betrouwbaar. De systemen zijn 100% van de tijd.

En, als er iets misgaat, ben je veilig met Visa. De regels beschermen tegen verlies, fraude en diefstal.

2). MasterCard

MasterCard Incorporated of MasterCard Worldwide is een Amerikaanse multinational financiële diensten bedrijf met hoofdzetel in de MasterCard International Global Headquarters, Purchase, New York, Verenigde Staten, in Westchester County.

MasterCard SecureCode is een nieuwe dienst die uw bestaande MasterCard verhoogt. Een eigen code geeft extra bescherming tegen ongeoorloofd gebruik van uw kaart wanneer u winkelt bij deelnemende online handelaren.

Zodra je je hebt geregistreerd en creëerde uw eigen prive SecureCode, wordt u automatisch gevraagd door uw kaartuitgever om in uw SecureCode elke keer dat u een aankoop doet bij deelnemende online winkels / retailers. Dan is uw SecureCode zal snel worden bevestigd door uw kaartuitgever om uw aankoop te voltooien. Uw SecureCode zal nooit worden gedeeld met de winkel / retailer en het gebruik ervan is net zo eenvoudig als het invoeren van uw pincode bij een geldautomaat.

 

* Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Uw bestelling kan worden geannuleerd om verschillende redenen (niet op voorraad, niet in staat om te voldoen, of meldingen van fraude). U ontvangt een melding verschijnt dat uw bestelling is geannuleerd op welk punt je nodig zou hebben om contact met ons op om erachter te komen waarom en om de bestelling te vervangen, of u kunt een andere betaalmethode om te proberen te veranderen.

 

Verzending:

We hebben samen met een aantal gerenommeerde rederijen voor de bestemmingen die we service, met inbegrip van DHL, TNT, UPS, FedEx, EMS, Luchtpost en ga zo maar door. Wanneer de bestelling verzendingen, sturen wij u op te sporen nummer, zodat u de status kunt volgen.

1. Ga naar de website van de logistiek om de nieuwste scheepvaart controleren information.Because het web informatie-update traag, soms niet de informatie weer te geven, dus gelieve geduld te wachten op meer wat days.Thank u!

2: Soms levertijd hebben enige vertraging, neem dan contact met ons op het moment van de goederen uit te breiden, dank u voor uw begrip en geduld te wachten!

Hier zijn de links naar alle levering bedrijven die wij gebruiken, zodat u uw bestelling kunt volgen:

 

DHLhttp://www.dhl.com/en.html

FedExhttp://www.fedex.com/us/track/

UPShttp://www.ups.com/tracking/tracking.html

TNThttp://www.tnt.com/portal/location/en.html

Aanbevolenhttp://www.17track.net/en/

We begrijpen dat het krijgen van uw items snel voor u belangrijk is, zodat we er alles aan doen om uw bestelling snel te verwerken.

Als u nog extra verzendkosten vragen, aarzel dan niet om contact met u op us.Thank!

 

* De volgende feiten kan de levering vertraging:

1.Your bestelling groot in hoeveelheid, dus we zullen meer tijd om uw products.If de voorbereiding van de bestelling is te groot om te leveren in één tijd in beslag nemen, moeten we alleen maar om ze te verdelen en stuur ze in meerdere malen.

2.Special dagen: Bestellingen worden vertraagd verscheept als een aantal speciale dagen, zoals weekends, feestdagen en andere speciale dagen. Als onze klanten af zal zijn, moeten we extra dagen om de bestelling te verwerken.

3.Climate of om andere redenen: gewoonlijk de totale levering 7-10 dagen, terwijl het klimaat of andere redenen, kan de levering meer dagen.

 

* Ik kon geen antwoord op mijn vraag. Hoe moet ik contact opnemen converseallstar.nl?

Om bij te houden en op te nemen van al onze communicatie te houden, de enige vorm van contact met ons is via e-mail. Klik op "Contact Us".